NÄE ry kouluttaa jäseniään suunnitelmallisesti ja onnistuneesti vuosittain Optometriapäivillä. Ala elää sote-uudistuksen myötä kiinnostavaa murrosta kohti vahvempaa roolia terveydenhuollossa.

Lisää Jengaa: Suunnittelimme Optometriapäiville 2016 tapahtumakonseptin Optikko 2.0. Visuaalisen ilmeen lisäksi hoidimme tapahtuman markkinoinnnin ja viestinnän – uutiskirjeet, www-sivut ja sosiaalisen median. Suunnittelimme ja toteutimme myös vuoden 2017 Optometriapäivien eli Näe17-tapahtumamarkkinoinnin. Tapahtumissa oli osallistujia yli 500 molempina vuosina.

”Optikko 2.0 oli menestys. Optometriapäivät 2016 keräsi 542 luentovierasta ja liki 30 näytteilleasettajaa Helsingin Messukeskukseen.”

Panu Tast, Näe Ry:n toimitusjohtaja