Haku päättynyt! Etsimme luovaa copywriteria

Rekrytoimme! Etsimme Jengaan luovaa copywriter-sisällöntuottaja-planneria, joka kiteyttää, konseptoi ja tuottaa sisältöjä eri kanaviin. Jep, kaikki siis samassa paketissa ja ainakin muutaman vuoden kokemuksella. Mitä tarjoamme?… Lue lisää →

Tule AD:ksi Jengaan!

Etsimme vuorotteluvapaan sijaista kesäkuusta syyskuun 2019 loppuun. Innostut digi-, printti- ja brändisuunnittelusta sekä kuluttajille että raskaaseen teollisuuteen. Visuaalisuus on intohimosi… Lue lisää →

Uhmaikäisen kolmevuotiaan kakku

Luova kolmivuotias on uhmaiässä

Kun yrittää joka päivä parhaansa, jännittää kovasti kysyä palautetta. Kannatti. Upeat asiakkaamme antoivat asiakaskyselyssämme palautetta, jonka avulla uskallamme ponnistaa taas… Lue lisää →

#Jengafamily on totta

Etsin työpaikkaa journalistiikan ja viestinnän alalta, jolle olen kouluttautumassa. Silmiini osuu Jengan etsintäkuulutus copy- ja viesintäharjoittelijasta. Onpas jännä nimi mainostoimistolla,… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 25

Vaikuttajamarkkinointi Facebookissa Oletko tehnyt tai harkinnut vaikuttajamarkkinointia? No näin vähän arvelimme. Itse asiassa on jo vaikea löytää yritystä, joka ei… Lue lisää →

Siis mikä GDPR?

Jengan 19.4. asiakkailleen järjestämä GDPR-aamiaistilaisuus saavutti suuren suosion. Tapahtumassa pureuduttiin 25.5.2018 voimaan tulevaan GDPR-asetukseen vaatimuksiin erityisesti markkinoinnin näkökulmasta asianajotoimisto Klingendahlin… Lue lisää →

Nainen hymyilee vr-lasit päässä

Some-katsaus, osa 24

Todellisuus laajenee ja kuvallistuu entisestään Visuaalisuutta some-markkinoinnissa ei voi korostaa tarpeeksi. On tutkittu, että visuaalinen sisältö jaetaan sosiaalisessa mediassa todennäköisemmin… Lue lisää →