#Jengafamily on totta

Etsin työpaikkaa journalistiikan ja viestinnän alalta, jolle olen kouluttautumassa. Silmiini osuu Jengan etsintäkuulutus copy- ja viesintäharjoittelijasta. Onpas jännä nimi mainostoimistolla,… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 25

Vaikuttajamarkkinointi Facebookissa Oletko tehnyt tai harkinnut vaikuttajamarkkinointia? No näin vähän arvelimme. Itse asiassa on jo vaikea löytää yritystä, joka ei… Lue lisää →

Siis mikä GDPR?

Jengan 19.4. asiakkailleen järjestämä GDPR-aamiaistilaisuus saavutti suuren suosion. Tapahtumassa pureuduttiin 25.5.2018 voimaan tulevaan GDPR-asetukseen vaatimuksiin erityisesti markkinoinnin näkökulmasta asianajotoimisto Klingendahlin… Lue lisää →

Nainen hymyilee vr-lasit päässä

Some-katsaus, osa 24

Todellisuus laajenee ja kuvallistuu entisestään Visuaalisuutta some-markkinoinnissa ei voi korostaa tarpeeksi. On tutkittu, että visuaalinen sisältö jaetaan sosiaalisessa mediassa todennäköisemmin… Lue lisää →

Nainen istuu pilvenpiirtäjässä tietokoneella

Some-katsaus, osa 23

Facebook: Tarinoita työpöydältä Facebook testaa rajatulla käyttäjäryhmällä mahdollisuutta luoda Facebook Stories –videotarinoita työpöytäversiosta käsin. Monesta sosiaalisen median sovelluksesta löytyvä Stories-ominaisuus… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 22

WhatsApp Business on julkaistu Pikaviestinpalvelu WhatsApp on julkaissut WhatsApp Business -sovelluksen tarjotakseen yrityksille alustan tiiviimpään ja sitouttavampaan yhteydenpitoon asiakkaidensa kanssa…. Lue lisää →

Kaksi poikaa, kuumailmapallo, raketti, planeetta, lintu ja tikapuut

Jengamainen ratkaisu: Kasvubuusti

Mikä? Pirkanmaan Kasvubuusti on yrittäjille ja yrittäjämielisille suunnattu täysin uusi palvelukokonaisuus, joka on osa hallituksen työllisyysohjelmaa. Pähkinänkuoressa hanke jakautuu kahteen… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 21

Kaikki joukolla videochattaamaan Workplace by Facebook –alustalla on nyt mahdollista käyttää ryhmävideochattia, johon voi lisätä jopa 50 osallistujaa. Toiminto on… Lue lisää →