Rekrytoimme! Etsimme Jengaan luovaa copywriter-sisällöntuottaja-planneria, joka kiteyttää, konseptoi ja tuottaa sisältöjä eri kanaviin. Jep, kaikki siis samassa paketissa ja ainakin muutaman vuoden kokemuksella. Mitä tarjoamme?… Lue lisää →

Will 2019 be a turning point for B2B content marketing?
Content marketing works. That’s in the opinion of B2B marketers, 98% of whom believe producing content is worth the cost…. Lue lisää →
Jenga Marketing Mix #1
Reddit rising as ads alternative to Google, Facebook Although it might not be the first platform to come to mind… Lue lisää →

Tule AD:ksi Jengaan!
Etsimme vuorotteluvapaan sijaista kesäkuusta syyskuun 2019 loppuun. Innostut digi-, printti- ja brändisuunnittelusta sekä kuluttajille että raskaaseen teollisuuteen. Visuaalisuus on intohimosi… Lue lisää →

Millaisen tarinan kerrot yrityksesi vuodesta 2018?
Ajattele hetki vuotta 2018. Oliko koko vuosi yhtä taistelua, jossa piditte niukasti nenän pinnalla vai saitteko yhdessä bisneksen huikeaan lentoon?… Lue lisää →

Luova kolmivuotias on uhmaiässä
Kun yrittää joka päivä parhaansa, jännittää kovasti kysyä palautetta. Kannatti. Upeat asiakkaamme antoivat asiakaskyselyssämme palautetta, jonka avulla uskallamme ponnistaa taas… Lue lisää →
#Jengafamily on totta
Etsin työpaikkaa journalistiikan ja viestinnän alalta, jolle olen kouluttautumassa. Silmiini osuu Jengan etsintäkuulutus copy- ja viesintäharjoittelijasta. Onpas jännä nimi mainostoimistolla,… Lue lisää →
Some-katsaus, osa 25
Vaikuttajamarkkinointi Facebookissa Oletko tehnyt tai harkinnut vaikuttajamarkkinointia? No näin vähän arvelimme. Itse asiassa on jo vaikea löytää yritystä, joka ei… Lue lisää →
Siis mikä GDPR?
Jengan 19.4. asiakkailleen järjestämä GDPR-aamiaistilaisuus saavutti suuren suosion. Tapahtumassa pureuduttiin 25.5.2018 voimaan tulevaan GDPR-asetukseen vaatimuksiin erityisesti markkinoinnin näkökulmasta asianajotoimisto Klingendahlin… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 24
Todellisuus laajenee ja kuvallistuu entisestään Visuaalisuutta some-markkinoinnissa ei voi korostaa tarpeeksi. On tutkittu, että visuaalinen sisältö jaetaan sosiaalisessa mediassa todennäköisemmin… Lue lisää →