Some-katsaus, osa 14

Olympialaisten kohokohdat Facebookissa Rion Olympialaiset tulevat näkymään vahvasti somessa. Tv-kanava NBC tuottaa Facebookille ja Instagramille erityisiä Olympialaisten kohokohta-videopätkiä. Kanava tekee… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 13

1. YouTuben Video Director Video on nyt pop! Monet sosiaalisen median kanavat ovat lisänneet yritysten videomainonnan mahdollisuuksia viime aikoina, ja… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 12

1. Instagramin uusi algoritmi tulee viimein Alkuvuodesta Instagram uutisoi ottavansa käyttöön uuden algoritmin. Kerrataan vielä: nykyisen kronologisen järjestyksen sijaan uusi… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 11

1. Instagram kehittää brändiprofiileja Jo jonkin aikaa valikoitujen käyttäjien testattavana olleita brändiprofiileita on kehitetty edelleen. Aiemmin brändiprofiilien erikoisominaisuutena on ollut… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 10

1. Instagramin logo uudistui Tällä viikolla monet yllättyivät puhelimensa sovelluskuvakkeiden seasta loistavasta väriläiskästä, joka osoittautui Instagramin uudeksi logoksi. Logon lisäksi… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 9

1. Botti hoitaa pian bisneksesi Messengerissä Facebook Messengerin käyttömahdollisuuksien laajenemiselle ei näy loppua. Facebook tarjoaa yrityksille mahdollisuuden rakentaa Messengeriin yrityksen… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 8

1. Snapchatissa voi nyt liittää tarroja videoihin Snapchat on ottanut taas yhden askeleen edemmäs visuaalisessa viestinnässä: uutena ominaisuutena voi nyt… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 7

1. WhatsApp-viestinnästä entistä salatumpaa WhatsAppin käyttäjät ovat kuluneen viikon aikana ehkä ihmetelleet keskusteluihin ilmestynyttä ilmoitusta, joka kertoo kaikkien chat-viestien sekä… Lue lisää →

Some-katsaus, osa 6

1. Facebook Messenger on nyt myös lentolippusi Facebook laajentaa Messenger-sovelluksensa kaupallisia käyttömahdollisuuksia lentoliikenteeseen. Alankomaiden kansallinen lentoyhtiö KLM on ottanut käyttöönsä… Lue lisää →