Lehdistötiedote 2.3.2016 Vakava kriisi voi vahingoittaa yrityksen mainetta huomattavasti ja vähentää mahdollisuuksia saavuttaa asetetut liiketoiminnalliset tavoitteet. Suomessa ja Saksassa on… Lue lisää →
Ville Lehtinen ja Jarmo Rautiola tuovat lisää kierrettä Jengaan
Tamperelainen markkinointiviestinnän luova toimisto Jenga vahvisti rivejään markkinoinnin ja viestinnän kokeneilla osaajilla. Nyt Jengassa työskentelee 12 kovaa ammattilaista. Ville Lehtinen,… Lue lisää →
Suosituimpia Google-hakuja Suomessa 2015
Suosituimpia Google-hakuja Suomessa 2015 Google julkaisi vuoden 2015 suosituimmat haut. Laulaja Robin Packalen on kärjessä jo neljättä vuotta peräkkäin. Nousijoita… Lue lisää →
Some-katsaus, osa 4
1. YouTubessa nyt käännöstyökalu YouTubella on yli biljoona käyttäjää, jotka puhuvat 76:lla eri kielellä. Tämä tarkoittaa, että joka kolmas videoidesi… Lue lisää →
Some-katsaus, osa 3
1. Visuaalinen hakutyökalu Pinterestiin Oletko joskus Pinterestiä selaillessasi törmännyt vaikkapa täydelliseen valaisimeen ja haluaisit tietää, mistä se on ja löytää… Lue lisää →
Some-katsaus, osa 2
1. Snapchat-videoita voi nyt kelata ja hidastaa Suosittu Snapchat päivittyi jälleen. Nyt sovellus toi valikoimiinsa uusia ”speed monitor” -filttereitä, jotka… Lue lisää →
Emojien käyttö markkinoinnissa kasvaa
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa – ja vieläpä nopeasti. Markkinointiviestinnässä tämä on kultaa. Siksi some- ja mobiiliviestinnästä tunnetut emoji-kuvasymbolit… Lue lisää →
Some-katsaus, osa 1
1. YouTube Red tarjoaa etuja ja poistaa mainokset Maksullinen YouTube Red -jäsenyys mahdollistaa YouTube-videoiden katsomisen ilman mainoksia ja antaa tallentaa… Lue lisää →
Jenga – rohkea 10 ammattilaisen start-up herätti Tampereen markkinointipiirit
Tampereen markkinointipiirit eivät ole ennallaan, kun uusi 10 ammattilaisen rohkea start-up keikauttaa voimasuhteet jengoiltaan. 2.10. perustettu markkinointiviestinnän luova toimisto Jenga… Lue lisää →