
Retki Finland ilmeen ja verkkopalvelun uudistus
Retki on suomalainen retkeily- ja ulkoilutuotteisiin erikoistunut brändi, joka palvelee kaikkia ulkoilmaihmisiä. Retki-tuotemerkin omistava Blue Import Oy halusi uudistaa brändin ja lisätä sen uskottavuutta vastaamaan kasvavia markkinoita niin Suomessa kuin kansainvälisesti.
Lisää Jengaa
Raikastimme Retken visuaalisen ilmeen, tunnuksen ja kiteytimme ydinviestin muotoon ”Parhaat hetket syntyvät ulkona”. Myös tuotekategorioita selkeytettiin jakamalla ne kolmeen: Outdoor, Urban ja Family. Uudistimme myös Retki.fi-verkkopalvelun, josta löytyy tuotteiden tiedot ja kuvat helposti selattavassa muodossa. Sivustolle on koottu myös tietoa ja vinkkejä retkeilyyn ja ulkoiluun. Uusi brändi-ilme näkyy jatkossa myös pakkaus- ja markkinointimateriaaleissa.

