Retki Finland ilmeen ja verkkopalvelun uudistus

Retki on suomalainen retkeily- ja ulkoilutuotteisiin erikoistunut brändi, joka palvelee kaikkia ulkoilmaihmisiä. Retki-tuotemerkin omistava Blue Import Oy halusi uudistaa brändin ja lisätä sen uskottavuutta vastaamaan kasvavia markkinoita niin Suomessa kuin kansainvälisesti.

Lisää Jengaa: Raikastimme Retken visuaalisen ilmeen, tunnuksen ja kiteytimme ydinviestin muotoon ”Parhaat hetket syntyvät ulkona”. Myös tuotekategorioita selkeytettiin jakamalla ne kolmeen: Outdoor, Urban ja Family. Uudistimme myös Retki.fi-verkkopalvelun, josta löytyy tuotteiden tiedot ja kuvat helposti selattavassa muodossa. Sivustolle on koottu myös tietoa ja vinkkejä retkeilyyn ja ulkoiluun. Uusi brändi-ilme näkyy jatkossa myös pakkaus- ja markkinointimateriaaleissa.