
Jengan palvelut kansainväliseen B2B-markkinointiin
Jenga Markkinointiviestintä Oy:stä saat kokeneen ja kyvykkään kumppanin yrityksesi kansainväliseen liiketoimintaan. Tarjolla on kattava valikoima strategisen ja kasvuhakuisen B2B-markkinointiviestinnän palveluja.
- Kansainvälisten B2B-yritysten brändi-, markkinointi- ja tuotestrategiat.
- Myyntikoulutukset asiakaslähtöiseen myyntiin ja myyntiprosessin tehostamiseen.
- Myyntikonseptit ja erottuvat myyntiväittämät.
- Tukkuriyhteistyön kehittäminen yhteisillä markkinointisuunnitelmilla.
- Kansainvälistyvän yrityksen vientimarkkinoinnin konsultointi.
- B2B-erityisosaaminen eri asiakassegmenteissä: teollisuus, HoReCa, terveydenhuolto, toimistot ja siivousliiketoiminta.
B2B-markkinoinnin startti
Strateginen 2,5–3 tunnin konsultaatio- ja suunnittelusparraus, joka kirkastaa markkinoinnin lähtökohdat ja toteutuksen. Yrityksesi tilanteen ja tarpeiden mukaan startin sisältöjä voivat olla esimerkiksi markkinatilanteen kartoitus ja analysointi, myynnin ja markkinoinnin tavoiteasetanta, tuote- ja markkinointikonseptin kehittäminen, jakelukanavien arviointi, kansainvälistymisprosessi kokonaisuutena jne. Startin tuloksena syntyy markkinointi- ja myyntikonsepti sekä käytännön toimenpidesuunnitelma jatkoa varten.
Hinta alk. 1 500 € (alv 0 %).
Kysy lisää:
Asiakkuusjohtaja Ville Lehtinen, p. 045 646 6767, ville@jenga.fi
B2B-asiantuntija Toni Rikkonen, p. 050 526 9226, toni@jenga.fi
Jengan B2B-asiantuntijakonsultti Toni Rikkonen
Toni Rikkosella on liiketoiminta- ja markkinointijohtajana yli 25 vuoden kokemus kansainvälisistä ja strategisista tehtävistä Metsä Group -konserniin kuuluvassa Metsä Tissue Oyj:ssä. Hän on johtanut laaja-alaisesti erilaisia monikansallisia tiimejä, joissa on toteutettu mm. brändi-, markkinointi- ja myyntiprojekteja sekä kehitetty valikoimakonsepteja Katrin-brändin Euroopan markkinoille. Hän on myös hallinnoinut tärkeimpiä kansainvälisiä strategisia asiakkuuksia etenkin Euroopan toimisto- ja teollisuussegmenteissä.
Tonin vahvuutena on kyky yhdistää liiketoiminnan tavoitteet asiakaslähtöiseen markkinointiin sekä johtaa tiimejä tuloksellisesti monikulttuurisessa ympäristössä. Hän hallitsee laajasti myös kansainväliset asiakassuhteet, markkinointi- ja myyntistrategiat, sekä tuoteportfolion kehittämisen.
Toni on valmistunut kauppatieteen maisteriksi Åbo Akademista. Työssään häntä ajavat eteenpäin halu jatkuvaan kehittymiseen ja uusien bisnesmahdollisuuksien löytämiseen sekä saumaton yhteistyö tiimin ja asiakkaiden kanssa. Vapaa aikanaan Toni harrastaa matkustelua, tennistä, uimista ja kävelyjä koiran kanssa.
