Display-mainonta eli bannerimainonta herättää oikean kohderyhmän huomion
Display-mainonta tai bannerimainonta on vahvasti visuaalisilla elementeillä pelaavaa digitaalista markkinointia. Bannerien sen elementtejä ovat myös video- ja tekstimainokset. Meiltä saat tehokkaan ja näyttävän display-mainonnan kokonaisuuden: kiteytämme viestisi välineeseen sopivaksi ja luomme toimivan visuaalisen ilmeen. Tämä voi olla sinulle uutta, mutta meille päivittäistä peruskauraa.
Display-mainonnan etuna on tarkka kohdistus
Display-mainontaan törmää helpoiten vierailemalla suosituilla verkkosivustoilla. Huomiota herättävät värikkäät bannerit ja animaatiot sivun paraatipaikoilla vetävät väkisinkin katseen puoleensa.
Display-mainoksia esittävien verkkosivustojen kokoelmaa kutsutaan mainosverkostoksi. Googlella on oma Google Display -mainosverkostonsa, mutta sen ohella myös monet kotimaiset toimijat (esimerkiksi Almamedia) hallinnoivat kattavia mainosverkostoja.
Display-mainonta mahdollistaa muiden digitaalisten markkinointityökalujen tavoin tarkan kohdistuksen. Voimme suunnata mainokset juuri haluamallesi kohderyhmälle esimerkiksi iän, sukupuolen, asuinalueen ja mielenkiinnon kohteiden sekä avainsanojen pohjalta.
Bannerimainonta soveltuu erinomaisesti myös uudelleenmarkkinointiin. Pysyt vahvasti mielessä, kun kohdistamme viestin sivustollasi jo käyneille ihmisille.
Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:
Tehokasta digimarkkinointia vailla?
Lähetä tästä yhteydenottopyyntö.