Sähköpostimarkkinointi eli sähköiset uutiskirjeet​ sopivat hyvin kampanjointiin ja asiakasviestintään

Sähköpostiin kilahtava uutiskirje on edelleen hyvä tapa tavoittaa niin nykyiset kuin potentiaalisetkin asiakkaat.​ Sähköpostimarkkinointi toimii sekä b2b- että b2b-markkinoinnissa. Sinulta se vaatii vain ajan tasalla olevan sähköpostilistan sekä viestin, jonka haluat välittää – me huolehdimme lopusta. ​

Sähköpostimarkkinointia tehdään valmiiksi lämpimälle yleisölle

Uutiskirjeillä saat kustannustehokkaasti kohderyhmiesi tietoon mm. tarjouskampanjat, tuotelanseeraukset, tuoreet kuulumiset ja muut ajankohtaiset sisällöt. Siksi sähköpostimarkkinointi soveltuu erinomaisesti myös pidempikestoiseen kampanjointiin tai vaikka säännölliseen asiakasviestintään. ​Tärkeintä on luoda sisältöä, joka kiinnostaa vastaanottajaa.

Kuluttajien sähköpostiosoitteita kerätessä tulee muistaa, että niiden käyttöön tulee olla asianomaisten lupa. Toisaalta tällöin uutiskirjeiden tehokin on parempi: luvan antaneet ovat ihmisiä, jotka ovat jo ilmaisseet haluavansa kuulla lisää sinusta ja yrityksestäsi. ​

Jos potentiaalinen asiakkaasi on yritys tai muu yhteisö, voit lähettää sille sähköistä suoramarkkinointia. Käymme läpi nämä säännöt kanssasi. Lue lisää tietosuojasta: https://tietosuoja.fi/usein-kysyttya-suoramarkkinointi

Vinkki: Uutiskirjeessä tärkeintä on sisältö eli viesti. Jos et ole varma, mitä haluat sanoa, sparraamme mielellämme asiassa. Veistämme viestillesi avaamaan houkuttelevan otsikon ja myyvän tekstin. Mukaan lisäämme toimintakehotteet, jotka ohjaavat lukijat eteenpäin verkkosivullesi, yhteydenottolomakkeelle tai vaikkapa laajempaa digikampanjaa varten räätälöidylle laskeutumissivulle.

Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:

Laitetaanko meililaatikko laulamaan?