Markkinointidata ja web-analytiikka tarjoavat vankan perustan digitaaliselle markkinoinnille​

Web-analytiikka tarjoaa kallisarvoista tietoa siitä, miten markkinointisi toimii ja kannattaako se itse asiassa ollenkaan. Digimarkkinoinnin loistava piirre on, että kaikkea voidaan mitata. Meidän avullamme et huku datamassaan, vaan tulkitset siitä olennaiset tiedot.

Data ei ole pelkkää menneiden kaivelua​

Web-analytiikan tuottama data kertoo, onko markkinointisi kannattavaa: esimerkiksi tuleeko sivustollesi kävijöitä, avataanko uutiskirjeitäsi, toimivatko bannerisi – ja etenkin saatko markkinointipanostuksillesi rahallista vastinetta.​

Rakennamme sinulle oman pilvipalveluun raportointikoneiston, josta näet eri kanavien datan lähes reaaliajassa. Vaikka analytiikka kertoo historiasta, käytämme sitä erityisesti ja ennen kaikkea tulevien markkinointitoimenpiteiden ohjaamiseen.

Jengan asiakkaana et jää yksin dataviidakkoon, vaan me autamme sinua kehittämään markkinointiasi tietojen pohjalta oikeaan suuntaan. Ideana on panostaa siihen, mikä toimii ja parantaa sitä, mikä ei vielä toimi. ​Kun tunnistamme kehitystä vaativat asiat ja viilaamme ne kuntoon, on käytössäsi entistä tehokkaampi digitaalinen markkinointikoneisto.

Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:

Markkinoitko sokkona?