Noin 3 000 asuntoa hallinnoiva Tampereen Vuokra-asunnot Oy (TVA) tarjoaa laadukkaan ja monipuolisen valikoiman asuntoja Tampereella. Yritys omistaa, hallinnoi ja rakentaa vuokra-asuntoja keskeisillä sijainneilla ja hyvien kulkuyhteyksien varrella. TVA on löytänyt Jengasta markkinoinnin yhteistyökumppanin, jolta löytyy ratkaisu lähes kaikkiin yrityksen markkinointi- ja viestintätarpeisiin. 

Yhteistyö alkoi vuonna 2016, kun TVA:n ilme uudistettiin raikkaaksi ja markkinoivammaksi. Kokonaisvaltaisessa ilmeuudistuksessa päivitettiin myös tunnusta ja kuvamaailmaa, luotiin uusi slogan ”Onneksi voi vuokrata” sekä uudistettiin verkkosivut. Lisäksi Jenga on uudistanut yrityksen materiaalit, kuten lomakkeet, käyntikortit ja PowerPoint-pohjat. 

Jengan laajan palvelutarjonnan ansiosta TVA saa Jengalta aina tarvitsemansa palvelut – sisältö- ja somemarkkinoinnista brändityöhön. Jengan toteuttamiin materiaaleihin kuuluu mm.  somevideoita, sisältöä TVA:n verkkosivuille ja somekanaville, uudiskohteiden markkinointimateriaaleja ja digitaalista mainontaa tienvarsille ja kauppakeskuksien jättitauluille.  

– Jengalaiset ovat helposti lähestyttäviä, rautaisia ammattilaisia. Heiltä löytyy ratkaisu asiaan kuin asiaan, mutta tarvittaessa myös sanotaan, jos jotakin ei ole kannattavaa tehdä. Jenga haluaa toteuttaa asiat meille sekä meidän asiakkaillemme parhaalla tavalla, markkinointisihteeri Janita Korpela TVA:lta kertoo. 

Jengan ja TVA:n yhteistyö jatkuu edelleen, ja nyt työn alla on jälleen verkkosivujen päivittäminen vastaamaan paremmin nykyajan tarpeita. 

Juhlakampanja toi näkyvyyttä 

Jenga loi 20-vuotista taivalta juhlistavalle TVA:lle Onneksi olkoon koti! -konseptin, jossa annettiin ääni TVA:n asukkaille ja työntekijöille. Jenga toteutti juhlavuoteen liittyen mm. somesarjan, asukaskansiot juhlateemalla sekä markkinointimateriaalia, kuten rollupit ja mainoksia. Lisäksi Jenga suunnitteli juhlavuoden logon, jonka teemalla tilattiin myös avaimenperiä. Kampanjalla on aktivoitu asukkaita mukaan juhlintaan, herätetty kiinnostusta potentiaalisissa asiakkaissa sekä lisätty yrityksen tunnettuutta.  

Juhlavuoden vahva näkyminen sosiaalisessa mediassa on tuonut TVA:lle lisää seuraajia ja näkyvyyttä. 20 syytä juhlia -somesarjassa tuotettiin asukkaan arkeen ja asumiseen liittyvää sisältöä Facebookin, Instagramiin ja Instagram Storyyn. 

– Juhlavuoden kunniaksi tehtiin Jengan yhteistyökumppanin toimesta asukashaastatteluvideoita  someen ja yksi pidempi brändivideo. Jenga koosti näihin synopsiksen siitä, mitä asukkailta kysyttiin. Videot ovat todella ihania ja tunteita herättäviä, ja hyödynnämme niitä varmasti useissa kanavissa, Korpela kertoo.