Viestintäyhteistyö Suomen Leluyhdistyksen kanssa

Suomen Leluyhdistys toimii lelualan etujärjestönä luovan ja turvallisen leikin puolesta. Vuonna 1972 perustettuun aktiiviseen yhdistykseen kuuluu lelujen valmistusta, tukkukauppaa, kauppaa, maahantuontia ja agentuuria harjoittavia yrityksiä. Yhdistys järjestää vuosittain suositut Vuoden Lelu- ja Vuoden Peli -kilpailut, jotka nostavat esille alan huipputuotteita.

Yhdistyksen kuluttajaviestinnän teemoja ovat mm. lelualan uutiset, kansainväliset trendit, lelujen turvallisuus sekä leikin ja lelujen merkitys lapsen psyykkiselle ja fyysiselle kehitykselle. 

Lisää Jengaa: Jengan yhteistyö Suomen Leluyhdistyksen kanssa alkoi vuonna 2017, jolloin lanseerasimme ”Saa leikkiä!” -konseptin ja ilosanoman, jolla kannustetaan kaikenikäisiä leikkimään. Nykyisin suunnittelemme ja toteutamme yhdistykselle artikkeleita, tiedotteita sekä muita viestintä- ja markkinointimateriaaleja. Yhteistyöhön kuuluvat myös aktiivisten somekanavien sisällöntuotanto ja ylläpito sekä vuosittaisten Vuoden Lelu ja Vuoden Peli -kilpailujen tiedotus.   

”Jengan kanssa on helppoa ja joustavaa tehdä yhteistyötä. Arvostan pitkää ja monipuolista kumppanuuttamme.”

Heini Pennanen, järjestöpäällikkö Suomen Leluyhdistys