Jo yli 17 0000 käyttäjää maailmanlaajuisesti palveleva Surveypal auttaa kehittämään asiakas-, henkilöstö- ja brändikokemusta palauteprosessien avulla. Jenga uudisti yrityksen verkkosivuston, joka tähtää nyt brändimielikuvan vahvistamiseen sekä sivuston kävijämäärän kasvattamiseen ja liidien keräämiseen.

Jenga rakensi Surveypalin verkkosivut joustavalle ja helppokäyttöiselle WordPress-julkaisualustalle. Sivuston suunnittelussa lähdettiin liikkeelle sisältöstrategiasta ja asiakaspolun luomisesta. Yhteisissä työpajoissa käytiin läpi, millaista sisältöä eri asiakasryhmille tulisi tarjota asiakaspolun eri vaiheissa – ja miten heitä saadaan ohjattua sivuston avulla prosessissa eteenpäin.

Sivuston rakenne, sisältö ja toiminnollisuudet suunniteltiin yhdessä asiakkaan kanssa, jotta ne toimisivat parhaalla mahdollisella tavalla liidigeneroinnin ja hakukonelöydettävyyden kannalta. Sivuston sisältö auditoitiin ja sivustolle laadittiin SEO-strategia, jossa määriteltiin sivukohtaisesti optimoitavat avainsanat ja toimintokehotteet.

Yhteydenottoon kannustava rakenne

Erityishuomiota sivustolla kiinnitettiin yhteydenottoon kannustaviin call-to-action -kehotteisiin, joiden kautta potentiaali asiakas ohjautuu myynnin palveltavaksi. Yhteydenottojen konversioita mitataan tarkasti ja niiden kautta saatavia käyttäjätietoja hyödynnetään, kun myynti on yhteydessä asiakkaaseen.

Sivuston toteutuksessa huomioitiin myös hakukoneoptimoinnin tekniset vaatimukset. Sivusto rakennettiin räätälöidyistä moduuleista, joiden avulla asiakkaan on helppo lisätä ja siirtää sisältöjä sivustolla optimointitarpeiden mukaan.

Jotta sivusto säilyy aktiivisena ja toimivana, Jenga tarkastaa ja raportoi sivuston SEO-toimivuudesta kuukausittain. Jengan koostaman SEO-raportin avulla asiakas muokkaa ja päivittää sivuston sisältöjä toimivien avainsanojen ympärille.  

Our cooperation with Jenga has been smooth and efficient. They delivered a final result that met our needs and exceeded expectations.”
Keti Limani
Marketing Manager, Surveypal