Display-mainonta eli bannerimainonta​ herättää oikean kohderyhmän huomion

Display-mainonta tai bannerimainonta on vahvasti visuaalisilla elementeillä pelaavaa digitaalista markkinointia. Bannerien sen elementtejä ovat myös video- ja tekstimainokset.​ Meiltä saat tehokkaan ja näyttävän display-mainonnan kokonaisuuden: kiteytämme viestisi välineeseen sopivaksi ja luomme toimivan visuaalisen ilmeen. Tämä voi olla sinulle uutta, mutta meille päivittäistä peruskauraa.

Display-mainonnan etuna on tarkka kohdistus​

Display-mainontaan törmää helpoiten vierailemalla suosituilla verkkosivustoilla. Huomiota herättävät värikkäät bannerit ja animaatiot sivun paraatipaikoilla vetävät väkisinkin katseen puoleensa. ​

Display-mainoksia esittävien verkkosivustojen kokoelmaa kutsutaan mainosverkostoksi. Googlella on oma Google Display -mainosverkostonsa, mutta sen ohella myös monet kotimaiset toimijat (esimerkiksi Almamedia) hallinnoivat kattavia mainosverkostoja.​

Display-mainonta mahdollistaa muiden digitaalisten markkinointityökalujen tavoin tarkan kohdistuksen. Voimme suunnata mainokset juuri haluamallesi kohderyhmälle esimerkiksi iän, sukupuolen, asuinalueen ja mielenkiinnon kohteiden sekä avainsanojen pohjalta.​

Bannerimainonta soveltuu erinomaisesti myös uudelleenmarkkinointiin. Pysyt vahvasti mielessä, kun kohdistamme viestin sivustollasi jo käyneille ihmisille.

Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:

Tehokasta digimarkkinointia vailla?

Lähetä tästä yhteydenottopyyntö.

Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.