Sisältöstrategia

Palvelumuotoilu tukee verkkosivuston asiakaskokemusta

Palvelumuotoilu tähtää mahdollisimman hyvän asiakaskokemuksen luomiseen osallistamisen avulla. Sekä oma organisaatiosi että verkkopalvelun käyttäjät otetaan tiiviisti mukaan projektiin. Kyse on käyttäjäkeskeisestä palvelun suunnittelusta, jonka tavoitteena on tehdä verkkosivustosta käyttäjälle hyödyllinen, helppokäyttöinen, turvallinen ja toimiva. Osaamme auttaa sinua tässä.

Palvelun käyttäjät mukaan projektin eri vaiheissa

Mahdollisimman hyvä asiakaskokemus syntyy, kun palvelun käyttäjät otetaan mukaan ja osallistetaan projektiin. Palvelumuotoilussa kartoitamme aluksi verkkopalvelun lähtökohdat, tavoitteet ja tarpeet sekä palvelun käyttäjien että organisaatiosi kanssa esimerkiksi kyselyiden, haastatteluiden ja analytiikan avulla.

Kuvaamme asiakaspolun ja mietimme kanssasi, miten verkkosivusto voi auttaa tuottamaan hyvän asiakaskokemuksen eri vaiheissa asiakaspolkua. Projektin edetessä palvelun käyttäjät voivat testata prototyyppejä, joiden pohjalta teemme muutoksia tarvittavilta osin. Joskus pienikin muutos visuaalisuudessa tai rakenteessa voi muuttaa kävijän käyttäytymistä.

Verkkosivuston julkaisun jälkeen teemme hienosäätöä ja jatkuvaa kehittämistä. Hyödynnämme tähän analytiikkaa ja kuuntelemme tarpeitanne ja toiveitanne.

Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:

Tökkiikö sivuston käyttö?

[ninja_form id=2]