Sisältöstrategia ohjaa oikeat sisällöt oikeille ihmisille

Sisältömarkkinoinnin perimmäisenä ajatuksena on tuottaa materiaalia, joka houkuttelee kävijöitä verkkosivuille ja tukee myyntityötä. Hyvä sisältö palvelee aidosti asiakastasi ja parantaa siten asiakaskokemusta.

Puuttuuko yritykseltäsi sisältöstrategia?

Sisältöstrategia auttaa ymmärtämään yrityksesi kohderyhmiä. Se kertoo, missä osto- tai asiakaspolun vaiheessa he tarvitsevat mitäkin tietoa ja miten olemme heihin yhteydessä. ​Autamme sinua rakentamaan toimivan sisältöstrategian, joka ottaa huomioon sekä kohderyhmäsi tarpeet että omat resurssisi.

Miksi sisällöt tarvitsevat strategian?

Usein yritys tuottaa sisältöä, joka kiinnostaa enemmän sitä itseään kuin kohderyhmää. Silloin verkkosivuilla on hiljaista, eikä liidejä näy.

Strategiatyössä asetumme kohderyhmän asemaan ja paikannamme luontevia yhteyksiä yrityksesi tarjonnan ja asiakkaiden tarpeiden välille. Valmis sisältöstrategia ohjaa punaisena lankana koko sisällöntuotantoa tehden siitä selkeämpää ja tehokkaampaa.

Strategia selkiyttää kokonaisuutta, johon voi kuulua referenssiartikkeleita, white papereita, ekirjoja, blogitekstejä, valokuvia, somepäivityksiä, videoita tai vaikkapa podcasteja.

Digimarkkinoinnilla kerromme asiakkaille hyvistä sisällöistä ja houkuttelemme heidät niiden pariin.

Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:

Sisältöjen suunta hukassa?