Somemarkkinointi tuo yrityksellesi näkyvyyttä ja vahvistaa brändiäsi
Asiakkaasi viettävät sosiaalisessa mediassa useampia tunteja päivässä, joten se on luonnollisesti erittäin tehokas ja monipuolinen mainosalusta. Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube, Twitter… kullakin kanavalla on omat vahvuutensa ja erikoisuutensa. Autamme sinua löytämään tarkoituksiisi sopivat alustat, jotta saat panostuksillesi parhaan vastineen.
Somemarkkinoinnin nyrkkisääntöjä
Sosiaalisessa mediassa mainonnan tulee palvella tarkasti asettamiasi tavoitteita. Haluatko lisätä tunnettuutta ja näkyvyyttä, kasvattaa verkkosivuliikennettä vai hankkia uusia asiakkaita?
Mainoksella voit tavoittaa käytännössä kenet tahansa kanavien miljoonista käyttäjistä ja luoda useisiin tekijöihin perustuvia kohderyhmiä. Myös uudelleenmarkkinointi on mahdollista somessa.
Mainoksille asetetaan budjetti, eli sinä päätät, kuinka paljon käytät rahaa mainontaan. Tämä voi varsinkin alussa olla hankalaa, mutta ei hätää: me autamme sinua. Budjetin laadinnassa on hyvä huomioida havitellun kohdeyleisön koko ja mainoskampanjan kesto. Mitä isompi kohderyhmä, sitä suurempi budjetti.
Vinkki: Vaikka budjettisi pysyy juuri siinä, mihin olet sen määrittänyt, ei esimerkiksi Facebook myy klikkejä tai näyttöjä kiinteillä hinnoilla. Se, kuinka paljon näkyvyyttä tai klikkejä budjetillasi saat, selviää vain kokeilemalla. Mainosten hinnat määräytyvät huutokauppaperiaatteella, joten tilanne vaihtelee jatkuvasti. Mainoksen hinta on sitä korkeampi, mitä kilpaillumpi valitsemasi kohderyhmä on.
Nämä saattavat myös kiinnostaa sinua:
Somen voima valjastamatta?
Lähetä tästä yhteydenottopyyntö.