Some-katsaus, osa 17
Twitter paljastaa ihmiset yritysten takana
Twitter lisää yritysprofiileihinsa uuden ominaisuuden, jonka avulla asiakaspalvelijat voivat vastata käyttäjien viesteihin omalla nimellään ja kuvallaan. Uudistus pyrkii tuomaan yritykset lähemmäs asiakkaitaan. Uudistus mahdollistaa myös automaattivastausten lähettämisen henkilöidystä profiilista.
Facebook tuo yritysten viestit yhteen laatikkoon
Facebook uudistaa yritysten viestipalveluita. Tähän asti sivun yhteydenotot, Facebook Messenger -viestit sekä Instagram-kommentit ovat tulleet omiin postilaatikkoihinsa. Nyt kaikki viestit siirtyvät yhdelle alustalle, mikä mahdollistaa nopeamman hallinnan. Uudistuksella pyritään parantamaan asiakaskokemuksia.
Twitter jatkaa tapahtumakalentereiden julkaisua
Twitter testasi tammikuun aikana tapahtumakalenteria, joka auttaa yrityksiä löytämään käytetyimpiä aihetunnisteita sekä osallistumaan keskusteluun. Tapahtumakalenteri sai hyvän vastaanoton, ja myös maaliskuun tapahtumat on nyt koottu yhteen. Tapahtumakalenterin avulla yritykset voivat kohdentaa markkinointiaan ja lisätä näkyvyyttään.