Some-katsaus, osa 17

Twitter paljastaa ihmiset yritysten takana

Twitter lisää yritysprofiileihinsa uuden ominaisuuden, jonka avulla asiakaspalvelijat voivat vastata käyttäjien viesteihin omalla nimellään ja kuvallaan. Uudistus pyrkii tuomaan yritykset lähemmäs asiakkaitaan. Uudistus mahdollistaa myös automaattivastausten lähettämisen henkilöidystä profiilista.

 
Lue lisää

Facebook tuo yritysten viestit yhteen laatikkoon

Facebook uudistaa yritysten viestipalveluita. Tähän asti sivun yhteydenotot, Facebook Messenger -viestit sekä Instagram-kommentit ovat tulleet omiin postilaatikkoihinsa. Nyt kaikki viestit siirtyvät yhdelle alustalle, mikä mahdollistaa nopeamman hallinnan. Uudistuksella pyritään parantamaan asiakaskokemuksia.

 
Lue lisää

Twitter jatkaa tapahtumakalentereiden julkaisua

 
Twitter testasi tammikuun aikana tapahtumakalenteria, joka auttaa yrityksiä löytämään käytetyimpiä aihetunnisteita sekä osallistumaan keskusteluun. Tapahtumakalenteri sai hyvän vastaanoton, ja myös maaliskuun tapahtumat on nyt koottu yhteen. Tapahtumakalenterin avulla yritykset voivat kohdentaa markkinointiaan ja lisätä näkyvyyttään.

Lue lisää