Näin korjaat messujen sadon talteen!
Tässä pikakatsaus muutamaan työkaluun ja keinoon, joilla hyödynnät tehokkaasti messuilla keräämäsi liidit. Jutellaan niistä ja muista vaihtoehdoista lisää sitten, kun pirautat meille tai lähetät tuolla alempana odottavan kontaktilomakkeen.
Somemarkkinointi
Kohdennettu somekampanja on tehokas keino potentiaalisten asiakkaiden aktivointiin. Et tarvitse kokemusta somemarkkinoinnista: me teroitamme viestisi osuviksi ja autamme joka käänteessä kohdennuksesta budjetointiin, kanavavalintaan ja toteutukseen.
Uutiskirje
Hyvä uutiskirje on tarkkaan viimeistelty ja kohdennettu kokonaisuus sisältöineen ja toimintakehotteineen. Sen avulla välität kohteellesi tuotelanseeraukset, tarjouskampanjat sekä alan tai yrityksesi kuulumiset – sekä sitoutat häntä asiakassuhteeseen.
Sisältömarkkinointi
Aidosti kohteellesi hyödylliset artikkelit, oppaat ja muut laatusisällöt kertovat, että olet avulias, luotettava ja kiinnostava. Niillä autat asiakasta ostopolun eri vaiheissa ja johdattelet häntä lempeästi eteenpäin kaupantekoon tai kumppanuuteen.
Hakukonemainonta
Kun tuleva asiakkaasi googlaa toimialasi tuote- tai palvelutietoja, nostaa huolella tehty hakukonemainonta tarjolle juuri sinun yrityksesi. Google Ads -mainospaikat sijaitsevat hakukonetulosten yhteydessä, joten kohteesi ei voi olla törmäämättä viestiisi.
Digitaalinen kampanja
Jengan ydinosaamista on monikanavainen digimarkkinointi, jossa lähestymme liidiäsi kohdennetusti monelta rintamalta. Hyödynnämme kohteidesi ja tavoitteidesi mukaan esimerkiksi hakukone-, display-, some- ja sähköpostimainontaa.
”Kyllä kiitos!
Haluan muuttaa liidini liiketoiminnaksi.”
Voit täyttää alla olevan lomakeen tai ottaa meihin suoraan yhteyttä tästä.
[ninja_form id=4]