Labkotecin kotisivujen ja viestien uudistus
Labkotec Oy on mittaus- ja valvontaratkaisujen edelläkävijä, joka toimittaa ratkaisuja ja palveluja kuntien sekä teollisuuden vaativiin kohteisiin. Yli puolet sen turvallisuutta ja kestävää kehitystä edistävästä tuotannosta menee vientimarkkinoille.
Yrityksen kotisivusto oli päivityksen tarpeessa, ja sen alusta tulossa elinkaarensa päähän. Tilalle haluttiin uudet, helppokäyttöiset WordPress-sivut, joilla Labkotecin laaja osaaminen, tuote- ja palvelutarjonta sekä referenssit tulevat esiin entistä selkeämmin ja vakuuttavammin.
– Uudistuksen tavoitteita olivat visuaalisen ilmeen päivittäminen, entistä puhuttelevammat pääviestit ja vastuullisuus-teeman entistä näkyvämpi esiintuonti. Valitsimme kumppaniksi Jengan, koska halusimme osaavan ja paikallisen tekijän markkinointiviestinnän kehittämiseen ja visuaalisen ilmeen parantamiseen, kertoo Labkotecin markkinointipäällikkö Elina Karhulahti.
Lisää Jengaa: Projekti käynnistyi yhteisellä workshopilla, jossa kartoitettiin Labkotecin toiveita uuden sivuston sisältöjen, ulkoasun ja toiminnallisuuksien suhteen. Olemassa olevien sisältöjen siirto vanhasta julkaisujärjestelmästä uuteen oli vaativa operaatio, mutta kaikki sujui Jengan verkkotiimiltä mallikkaasti.
Suunnittelimme ja toteutimme sivustolle myös muun muassa joustavat ja selkeät hakutoiminnot, tuotetiedot useilla eri kieliversioilla sekä asiakkaita yhteydenottoon aktivoivat CTA-toiminnot.
– Kotisivuston uudistaminen on aina iso projekti. Jengalla oli kuitenkin aktiivinen ote tekemiseen, joten pysyimme kokonaisaikataulussa jopa yllättävän hyvin. Tavoitteet täytettiin, eli saimme uusittua sivuston alustan sekä päivitettyä sen sisältöä, visuaalisen ilmeen ja toiminnallisuudet, kiittää Karhulahti.
Labkotecin sivuja pääset tarkastelemaan TÄSTÄ.